בנק JPMorgan Chase השיקה לאחרונה את ,Chase Media Solutions - פלטפורמה חדשנית המהווה פריצת דרך בתחום השיווק הפיננסי והקמעונאי.
יוזמה זו, המתוארת כפלטפורמה הראשונה מסוגה המובלת על ידי בנק, מנצלת את עוצמת הנתונים הפיננסיים מ - 80 מיליון לקוחות Chase כדי ליצור גשר ייחודי בין מותגים קמעונאיים לצרכנים. הפלטפורמה פועלת על בסיס הבנה מעמיקה של הרגלי הצריכה של הלקוחות, מה שמאפשר לה להציע חוויית קנייה מותאמת אישית ברמה חסרת תקדים. בניגוד לרשתות מדיה קמעונאיות מסורתיות Chase Media Solutionsמציעה תמונה מקיפה של התנהגות הצרכנים מעבר למותג או לקטגוריה ספציפית, מה שמאפשר פרסונליזציה מדויקת יותר של הצעות ומבצעים.
בנק JPMorgan Chase אינו חולק את נתוני הלקוחות ישירות עם הקמעונאים. במקום זאת, הבנק משתף פעולה עם מותגים, כדי לפתח הצעות ממוקדות. התהליך מתחיל כאשר המותגים מגדירים את מטרותיהם השיווקיות, כגון רכישת לקוחות חדשים או הגדלת סל הקניות. בהתבסס על מטרות אלו Chase מזהה את קהל היעד המתאים ומציעה ללקוחות עסקאות מותאמות אישית דרך מדור ,Chase Offers באפליקציית הבנק.
המודל העסקי של הפלטפורמה מבוסס על ביצועים: הקמעונאים משלמים ל -Chase רק כאשר לקוח מבצע רכישה בפועל. זה מאפשר למותגים לעקוב בדיוק אחר התשואה על ההשקעה שלהם ולייחס מכירות ישירות לשותפות עם .Chase כאשר לקוח מממש הצעה, הוא מקבל זיכוי אוטומטי בחשבון הבנק שלו, מה שמגביר את שביעות הרצון ואת הנאמנות הן לבנק והן למותג.
הפלטפורמה נבחנה בפיילוט של 30 יום עם מספר מותגים מובילים, כולל חברת תעופה, רשת קפה ורשת מזון מהיר. התוצאות היו מרשימות, עם גידול משמעותי במכירות ובבסיס הלקוחות של המותגים המשתתפים.
יChase Media Solutions היא תוצאה של אינטגרציה מוצלחת של Figg - פלטפורמת שיווק מקושרת כרטיסי אשראי שנרכשה על ידי JPMorgan Chase ב - 2022.
היוזמה משקפת את החזון האסטרטגי של הבנק ליצור ערך משותף ללקוחות העסקיים והפרטיים כאחד, תוך ניצול הנכס הייחודי של הבנק - המידע הפיננסי המקיף שברשותו.
מקור: BANKINGDIVE.
Comments