המיזם הוא אוטובוס המהווה סוג של סניף בנק נייד שמטרתו היא להגיע לקהילות מרוחקות ולהפוך אותם ללקוחות הבנק Fifth Third, אך החידוש המרכזי כאן הוא סיוע לאותן קהילות מוחלשות להגיע ליציבות פיננסית באמצעות הסטארטאפ החברתי SpringFour.
האוטובוס מאפשר התייעצות עם בנקאי, עמדות מחשב, פתיחת חשבון מיידית ועוד. בנוסף האלמנט הייחודי הוא שמעבר לשירותים בנקאיים ה - eBus מעניק לצרכנים גישה ל-24,000 משאבי סיוע (resources) ללא מטרות רווח בשיתוף פעולה עם חברת הפינטק SpringFour – חברת פינטק חברתית שמבצעת חיבורים בין אנשים פרטיים לארגונים, שירותים ומלכ״רים שיכולים לסייע בהפחתת הוצאת משק הבית ושיפור היציבות הפיננסית באמצעות שיתופי פעולה עם בנקים וארגונים חברתיים. הפלטפורמה החדשה, מציעה 14 קטגוריות של שירותים, הכוללים - חיסכון במזון, משאבי שכירות, טיפול בילדים, שירותי תעסוקה ותמיכה בעסקים קטנים.
המערכת החדשנית מאפשרת למשתמשים להזין את המיקוד שלהם ולקבל תוצאות מותאמות אישית וזמינות מיידית מתוך מאגר עצום של 24,000 משאבים של ארגוני שירותים חברתיים. היא מספקת גישה למשאבים ברדיוס של שלושה מייל מסביב למיקום האוטובוס, מה שמבטיח רלוונטיות גבוהה. בשנה שעברה בלבד, האוטובוס ערך בקר ב 120 יעדים ושירת כמעט 10,000 אנשים.
חשוב לציין כי בעוד SpringFour אינה שומרת נתוני לקוחות, Fifth Third תוכל לקבל מידע על השימוש יום לאחר סיום הסיור, מה שיאפשר לבנק להבין טוב יותר את צרכי הקהילה ואת אופן השימוש במשאבים.
מקורות: BANKINDIVE
Comments