Midrag Trust
top of page

ING משתמש בבינה מלאכותית (Gen Ai) כדי לשרת יותר לקוחות בפחות זמן

בנק ING, אחד המוסדות הפיננסיים הגדולים באירופה, הכריז לאחרונה על השקת צ'אטבוט מותאם אישית מבוסס בינה מלאכותית מתקדמת המהווה פריצת דרך בתחום שירות הלקוחות בענף הבנקאות. הפרויקט, שפותח בשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ McKinsey, הושלם תוך שבעה שבועות בלבד - הישג יוצא דופן בתעשייה שבה פיתוחים דומים עשויים לארוך שנים. 


הצ'אטבוט החדש מציג שיפור משמעותי ביכולות השירות, עם יכולת לסייע ל-20% יותר לקוחות בהשוואה למערכת הקודמת. הוא מספק תשובות מהירות ומותאמות אישית, מקצר זמני המתנה ומעניק פתרונות מיידיים לשאלות ובעיות נפוצות של לקוחות. הבנק נקט באמצעי זהירות מחמירים בפיתוח הצ'אטבוט, עם דגש מיוחד על הגנת המידע הפרטי של הלקוחות ועמידה בתקני אבטחה מחמירים. הצ'אטבוט הושק לראשונה בספטמבר 2023 ל-10% מלקוחות ING בהולנד, עם תכניות להרחבה הדרגתית. 


קבוצת ING מתכננת להרחיב את השימוש בטכנולוגיה זו ל-10 שווקים נוספים, עם פוטנציאל להשפיע על יותר מ-37 מיליון לקוחות ב-40 מדינות. מטרת הפיתוח החדשני היא לשפר את חוויית הלקוח ואת ההוצאות התפעוליות שהבנק משקיע בשירות לקוחות תוך שמירה על הסטנדרט הנוכחי של החברה.


מקור: MEDIUM




コメント


bottom of page